Om foreningen

Ramløse Husflid

Her i Ramløse har vi vores egen husflidsforening, som holder til i RAMhuset. Mange har sikkert allerede hørt om os, andre måske slet ikke. Men hvem er vi egentlig? Hvad laver vi? Hvordan bliver du medlem, og hvad koster et medlemskab? Hvis du er interesseret, så læs med her:

Om os

Vi er en hyggelig lille forening, som blev stiftet i 2012. Vi startede som et strikkehold, som mødtes hver torsdag fra kl. 14-21.00. Vi mødes stadig til strik om torsdagen, men over årene har vi udvidet vores forening med et vævehold, et syhold og et kniplehold.

Vores forening henvender sig til alle, som elsker at strikke, hækle, sy, kniple, væve og brodere, og som ønsker at være med til at udbrede kendskabet til håndarbejdet og holde det i hævd, selvfølgelig twistet op med nutidige trends. Det er altid hyggeligt, sjovt, kreativt og ikke mindst meget lærerigt at mødes.

Et årligt medlemskab koster kr. 300,00. Som medlem får du et medlemskort, som giver rabatter til udvalgte stof- og garnforretninger.

Som ikke-medlem koster det kr. 40,00 at deltage pr. gang.

Du kan følge med i nye aktiviteter og begivenheder her på vores hjemmeside eller via vores Facebookside "Ramløse Husflid.". Det er også her, vi oplyser om eventuelle aflysninger og ændringer fra gang til gang.

Har du fået lyst til at være en del af vores hyggelige forening, er du mere velkommen til at kontakte formand Lene Jakobsen på 2467 0773 eller pr. mail til ramlosehusflid@gmail.com eller lene.jakobsens@gmail.com

Vi holder til i RAMhuset, Frederiksværkvej 109, Ramløse – 3200 Helsinge (På Ramløse Skole).

Ramløse Husflid
Frederiksværkvej 109